Zastępca Prezesa zarządu Soluma Group, właściciel i Dyrektor kreatywny marki Soluma Content specjalizującej się w tworzeniu najwyższej jakości treści na potrzeby Internetu i reklamy. Od 2003 roku związany z mediami tradycyjnymi i elektronicznymi. Ekspert w dziedzinie copywritingu, content marketingu i dziennikarstwa. Zgadza się z Miłoszem, że polszczyzna to obowiązek, dlatego nigdy nie mówi o case'ach i samplingach, bo woli rodzime przykłady.
Najważniejsze etapy kariery zawodowej:
Michał Wynarski specjalizuje się w tworzeniu tekstów marketingowych i merytorycznych. Dokładnie wie, jaką siłę mają nagłówki, ale nie lekceważy samej treści. Wierzy, że klienci potrafią myśleć, dlatego nie zawsze muszą dostać wezwanie do działania. Stawia na mądre pisanie, zgodnie z zasadami polszczyzny. Tak, przecinki mają znaczenie.
Prywatnie mąż (wciąż tej samej żony) i tata dwóch córek. Jedyne, bez czego nie wyobraża sobie życia, to rodzina. A najlepiej rodzina w podróży, bo podróżowanie to jego największa pasja. Kocha Gruzję (niekoniecznie Gruzinów), Azję Południowo-Wschodnią, a jego największym marzeniem jest przejechanie całych Stanów Zjednoczonych. „Breaking Bad” uważa za arcydzieło sztuki telewizyjnej. Upiera się, że grunge to piękna muzyka. Obejrzał „Incepcję” 5 razy i nigdy nie przysnął, co zdaniem żony jest niezłym wyczynem. Dużo czyta, ostatnio głównie reportaże. Ulubiona książka to „Sto lat samotności”.